Na terenie Parku Miejskiego w Kaliszu (woj. wielkopolskie) trwa realizacja zdjęć spotu promocyjnego do ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Trzy znaki smaku”, którego inicjatorem jest Agencja Rynku Rolnego, wspierana przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Bohaterem dzisiejszych zdjęć są kaliskie andruty, od kilku lat posiadające unijne „Chronione Oznaczenie Geograficzne”.

Article dscf5684 first
fot. Łukasz Wolski

Piękna pogoda i wyjątkowe, nieco tajemnicze alejki jednego z trzech najstarszych w Polsce Parków Miejskich, są dzisiaj miejscem akcji dla aktorów, którzy występują w filmie kampanii „Trzy znaki smaku”, która realizowana jest przez studio produkcji filmowej CUT/CUT firmy Gutenberg Networks Warszawa.

Główny bohaterem są kaliskie andruty, od kilku lat będące pod prawną ochroną Unii Europejskiej, która produktom regionalnym i tradycyjnym przyznaje trzy oznaczenia: Chroniona Nazwa Pochodzenia (CHNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) oraz Gwrantowana Tradycyjna Specjalność (GTS).

Istotą programu „Trzy znaki smaku” skierowanego na rynek polski jest informowanie nt. wspólnego systemu tych produktów oraz promocja znakowanych w tym systemie produktów.

Jak powiedziała portalowi www.produkty-lokalne.com producent z Gutenberg Networks Warszawa Agnieszka ChruścielMateriał powstaje na zlecenie Agencji Rynku Rolnego. Pragnę wyrazić podziękowanie Miastu Kalisz za umożliwienie nam nagrania spotu w waszym mieście. Współpraca przebiega w sposób profesjonalny i jestem pewna, że film będzie doskonale promował, zarówno kaliskie andruty, jak i Kalisz.

Spot reklamowy będzie można oglądać w ogólnopolskich mediach już od połowy czerwca. Więcej informacji o kampanii można przeczytać na stronie WWW.TRZYZNAKISMAKU.PL

Zobacz także
Thumb zrzut ekranu 2017 09 17 o 21.01.34
Przyjedź na Smaki Regionów
Thumb zrzut ekranu 2017 09 23 o 19.18.08
Sukces Europejskiego Forum Dziedzictwa Kulinarnego
Thumb art
Miód lipowy i jego właściwości

Nie ma możliwości komentowania tego artykułu